I přes stovky spokojených zákazníků se mezi prodanými výrobky najde takový, který je třeba reklamovat. Každý produkt před expedicí prochází výstupní kontrolou, díky které se s počtem reklamovaných produktů držíme pod 5% z celku. Velkou část problémů s námi prodávanými výrobky jsme schopni vyřešit po e-mailu nebo telefonu, v případě jakéhokoliv problému nás tedy neváhejte kontaktovat.
Reklamační formulář ke stažení ZDE.
V některých případech se dá předejít zbytečnému cestování zboží na reklamaci a zpět, pokud máte problém s produkty My interior Garden nebo LED pěstebními žárovkami, přečtěte si, prosím, před reklamací následující tipy:
Při zjištění, že interiérová zahrada nesvítí v pravidelném režimu zkuste nejprve resetovat vnitřní časovač zahrady vypnutím zahrady pomocí ovládání tak, jak je popsáno v návodech u jednotlivých zahrad. Tím se vynuluje vnitřní časování a zahrada bude zase pravidelně zapínat i vypínat světlo.
Na vině je s velkou pravděpodobností nedotažená tyčka, buď na straně u kloboučku světla, nebo u těla zahrady. Odpojte zahradu od elektrické sítě a vyzkoušejte, zda je tyčka správně dotažená. Poté zkuste opět funkčnost zahrady.
Kromě tyčky bývá problém v tom, že je zahrada zanešena zbytky kořenů. Před tím, než nám zahrádku pošlete na reklamaci, ji vyčistěte (návod pro MiG 3 a MiG 6). Nečistoty a zbytky kořenů způsobují nefunkčnost čerpadla a zahradu je třeba čistit. Vyhrazujeme si právo odmítnout reklamaci znečištěné zahrady.
Pokud zahrada začala najednou při běžném provozu blikat a vydávat zvuk spínání, jedná se pravděpodobně o nefunkční napájecí adaptér. Zašlete nám vyčištěnou zahradu nebo případně samotný adaptér na výměnu.
Zjistíte-li jakýkoliv problém s funkčností pěstební žárovky (přestane svítit, začne blikat) odpojte ji ihned od elektrické energie a dále ji nezapojujte. Hrozí riziko úrazu. Pokud tento problém nastane neváhejte nám žárovku poslat s vyplněným reklamačním listem a dobou provozu na diagnostiku.
V případě, že i po těchto tipech stále trvá problém s produktem, balíček se zbožím a reklamačním listem zašlete na adresu:
Growlight Distribution s.r.o.
Pankrác 1348
330 23 Nýřany
Při zasílání reklamce nezapomeňte viditelně označit balík nápisem „REKLAMACE“.
Balík pošlete bez dobírky, jinak nemůže být převzat do reklamace.